تفاوت پنجره گیوتینی و پنجره های کشویی upvc

پنجشنبه 9 تير 1401
12:38
پروهان
تفاوت پنجره گیوتینی و پنجره های کشویی upvc

تفاوت پنجره گیوتینی و پنجره های کشویی upvc :پنجره گیوتینی که با نام پنجره پانوراما نیز شناخته میشود فراتر از یک پنجره است، این پنجره به دلیل ساخته شدن از شیشه های با ابعاد بزرگ و دید وسیع و در واقع دید پانورامایی که ایجاد می کند به عنوان یک نمای شیشه ای نیز میتواند محسوب شود که هر مکانی و در هر ابعادی قابل ساخت است.مکانیزم باز و بسته شدن این پنجره ها را به این صورت است که یک پنجره که معمولا از سه تایل شیشه ای که به صورت افقی تشکیل شده اند به صورت عمودی همانند گیوتین حرکت می کنند و پنجره باز یا بسته می شود البته یکی از تایل ها ثابت بوده و دو تایل دیگر متحرک هستند.


تفاوت پنجره گیوتینی و پنجره های کشویی upvc

تفاوت پنجره گیوتینی و پنجره های کشویی

درست است که در قسمت قبلی گفتیم پنجره های گیوتینی و کشویی شبیه به هم هستند اما این پنجره ها از لحاظ ابعادی که دارند متفاوت هستند، پنجره های گیوتینی ابعاد بسیار بزرگ تری دارند و دید وسیع تری را در اختیارتان قرار خواهند داد به همین دلیل است که نمی توان این پنجره ها را با دست جابجا کرد و به نیروی برق نیاز است.

مزایا

همانطور که اشاره کردیم به دلیل ابعاد بزرگ پنجره های گیوتینی نور بسیار بیشتری را به داخل ساختمان هدایت خواهند کرد و مسلما دید وسیع تری نیز ایجاد خواهند کرد.

این پنجره ها به دلیل دو یا سه جداره بودن و همچنین وجود سیستم ریموت دار ایمنی بیشتری دارند و تنها افرادی که ریموت را در اختیار دارند میتوانند این پنجره ها را باز یا بسته کنند.

یکی از ویژگی های این نوع پنجره ها تنوع در طراحی و طرح و رنگ آن هاست، این پنجره ها را میتوان با هر رنگی و در هر ابعادی تولید کرد.
همانطور که میدانید شیشه های دوجداره نقش موثری در صرفه جویی انرژی ایفا می کنند و این پنجره ها نیز به دلیل داشتن سیستم دوجداره از انتقال دما جلوگیری می کنند و اجازه ورود گرد و غبار را به درون ساختمان نمی دهند.

معایب

تنها ایراد پنجره های گیوتینی این است که امکان بالا و پایین رفتن به صورت دستی برای این نوع پنجره ها در نظر گرفته نشده است، در مواقع قطع برق امکان باز و بسته کردن این پنجره ها به صورت دستی وجود ندارد و ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]